tirsdag 8. oktober 2013

Hvorfor jeg ble Aloe vera-frelst

Aloe vera i magen, aloe vera i hjertet!

Mange forundrer seg gjerne over denne entusiasmen og begeistringen jeg har for aloe vera. Derfor vil jeg gjerne fortelle min historie. 

Jeg har alltid slitt med magen, spesielt som voksen. Har hatt mye smerter helt øverst i magen. Prøvd forskjellige medisiner mot magesyre. Noen har funket litt. Våren 2011 var magen spesielt vrang. Jeg var stresset og hadde en liten baby og ta meg av. Fikk smerteanfall 5-6 dager i uken. Jeg kom helt på felgen og dette ødela livskvaliteten. Min mor kom på besøk etter en måneds tid. Hun hadde meg seg aloe vera på flaske. Villig til å sage av meg armen for å få magen i form begynte jeg på en kur.

Dagen etter var smertefri. Dagen etter der også. Dagen etter der igjen fikk jeg et nytt anfall. Bare et kort og lett denne gang. Etter det gikk det to år før jeg fikk skikkelig vondt i magen igjen. Da hadde jeg ikke drukket aloe vera på en stund. Fikk tak i noen flasker så fort jeg kunne og etter det har magen stabilisert seg. Har drukket aloe vera hver dag siden.

Fordøyelsen har aldri vært bedre. Forkjølelser har heller ikke bitt på. At hud, hår og negler er blitt finere er en annen bonus. Livet er rett og slett blitt mye mer behagelig - kun ved å tilføye aloe vera i mitt daglige kosthold.
Fantastisk, men sant!


Sliter du også med magesyreproduksjon og magesmerter? Gi Aloe vera et forsøk! Du får pengene tilbake om du ikke er fornøyd etter tre måneders bruk. Kjøp Aloe vera her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar