onsdag 9. oktober 2013

Urolige ben

I begge mine svangerskap har jeg slitt veldig med urolige og rastløse ben. Nettene var ikke gode. Spesielt gale var det i det jeg gikk inn i tredje trimester. Jeg prøvde det meste av kjerringråd; magnesiumtilskudd, ulltråder rundt anklene, føttene i kaldt vann før leggetid osv.

Det som virkelig skulle vise seg å hjelpe var en krem! Da jeg var gravid med nummer to var jeg hos en venninne som er Forever Living forhandler. Hun sendte med meg en krem med navn Heat Lotion etter at jeg hadde fortalt om mine nattlige plager.
Jeg smurte på et tykt lag på leggene før leggetid. Vet dere hva som skjedde? Jeg sovnet! Etter så mange søvnløse netter, så var det bare en krem som skulle til! Fantastisk.


I tillegg smurte jeg den på rygg og hofter for å lindre litt på bekkenløsningsmertene. Jammen meg funket det her også! Nettene ble så mye bedre.


Siden dette har jeg brukt kremen masse. Jeg bruker den i ansiktet ved hodepine, i nakken ved stiv nakke, på ømme muskler, kalde bein osv. Jeg smører også ansiktet om jeg skal ut å gjøre hagearbeid på kvelden om sommeren. Da plager ikke knotten meg!

Heat lotion-kremen kan ikke kjøpes i vanlig butikk, men du får tak i den her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar